Despre a darui

Doresc sa multumesc tuturor celor pe care ii cunosc si i-am cunoscut vreodata. Asa am ajuns sa invat si sa stiu tot ce stiu si pot trai cu sinceritate in prezent. Sunt recunoscatoare pentru tot ce am primit. Pe tata, cand il vad din cand in cand zilnic pentru o perioada, il iubesc mai mult si mai mult pentru ca este. Stiu ca ma voi fi gandit adesea cum ar fi sa nu il mai am si de aceea il indragesc atat de mult, dar acesta este un fapt imbucurator. Suntem fiinte hedoniste si ne obisnuim ca binele e de la sine inteles, de aceea uitam adesea sa privim in centrul nostru si sa fim atenti si grijulii cu cei din jur. Sa stim sa daruim e atat de simplu, dar cere smerenie. Cultivarea smereniei e o munca asidua ce ne-am asumat-o o data cu dobandirea cunoasterii. Dar oare cat curaj avem astazi sa ne asumam ceva in Fiinta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu